🐏🐑🦙 Ve Fuski se vezeme na pořádné vlně 🦙🐑🐏
Váš košík je prázdný.

Obchodní podmínky B2B

KUPUJÍCÍM NENÍ UMOŽNĚN VSTUP DO PROSTORU SKLADU

OSOBNÍ NÁKUP VE SKLADU NENÍ MOŽNÝ

ZBOŽÍ SI LZE POUZE VYZVEDNOUT PO PŘEDCHOZÍM OBJEDNÁNÍ

 

Prodávající potvrzuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, na něž se vztahuje zák. č. 22/1997 Sb. ve smyslu nařízení vlády č. 173/1997, 179/2001, 17/2003 a 616/2006, jsou v souladu s těmito nařízeními. Prodávající prohlašuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, které přicházejí do styku s potravinami, vyhovují zákonu č. 258/2000 Sb., a vyhláškám MZ ČR 38/2001 Sb., a 186/2003 Sb., a dále pak Nařízení Evropského parlamentu a Rady ES 1935/2004. U zboží spadajícího do působnosti novely zákona o odpadech č. 185/2001 Sb., je součástí celkové fakturované ceny recyklační poplatek. U zboží, kde není recyklační poplatek uveden a vyčíslen odděleně, je již součástí nákupní ceny.

 

  1. Základní ustanovení
  2. Vymezení pojmů
  3. Objednávání
  4. Dodací podmínky
  5. Platební podmínky
  6. Ceny
  7. Smlouva
  8. Reklamace
  9. Bezpečnost a ochrana informací
  10. Provozní doba
  11. Záruční podmínky

 

1. Základní ustanovení

 

 V internetovém obchodě pro B2B https://fuski.cz platí pro nákup níže uvedené obchodní podmínky, které blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je vlastník a provozovatel internetových stránek www.fuski.cz, společnost Fuski BOMA s.r.o., IČO: 05534810, DIČ: CZ05534810 se sídlem K Bytovkám 222, Kunice, 251 63 a kupujícího (zákazník v postavení spotřebitele - podnikatele).

Je-li kupujícím spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku nebo uzavírá smlouvu s prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího ustanoveními § 2158 a násl. ObčZ („Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě“) a v případě kupujících spotřebitelů též zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

 

2. Vymezení pojmů

 

 Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, o poskytnutí služby, případně jiné smlouvy dle ObčZ, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku nebo uzavírá smlouvu s prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání) a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.

 

Prodávající/provozovatel internetového obchodu - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

 

Kupující/spotřebitel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Kupující/podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání v souladu s § 420 Občanského zákoníku. Pro úpravu vztahů mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli s výjimkou ustanovení § 2160, které se výslovně uplatní pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem. Pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se výslovně vylučuje ustanovení § 1924 Občanského zákoníku; kupující – podnikatel nemá nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při reklamaci. Kupující – podnikatel dále nemá nárok na náhradu škody, která byla způsobena vadným výrobkem v souladu s § 2943 Občanského zákoníku, bezvadným výrobkem, při montáži nebo instalaci výrobku či jakkoli jinak v příčinné souvislosti s výrobkem. Pro vztah mezi Kupujícím – podnikatelem a prodávajícím se neuplatní zákon o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

 

Kupní smlouva – kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

 

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách - uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím.

 

Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.

 

 3. Objednávání

 

 Objednávat je možno následujícími způsoby:

1.    prostřednictvím elektronického obchodu
2.    prostřednictvím obchodního zástupce

 

Kupující bude o přesném čase doručení objednaného zboží informován prostřednictvím e-mailu. Délka doručování objednaného zboží a cena dopravy je závislá na způsobu dopravy, kterou si kupující zvolí v objednávce v rámci svého košíku.

 

Fakturační údaje Kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky.

 

Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží, a to bez jakéhokoliv postihu. Stornování objednávky lze provést telefonicky na telefonním čísle +420 222 352 190 nebo písemně na e-mailu boma@boma.cz.

 

 4. Dodací podmínky

 

Na základě volby kupujícího prodávající dodá zboží na místo a způsobem, který kupující určí v objednávce. Kupující je povinen si takto dodané zboží převzít, v opačném případě bude zboží na jeho náklady uskladněno a po domluvě také již na jeho náklady znovu odesláno.

Objednané zboží doručujeme smluvní přepravní službou.


Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2 - 10 pracovních dnů. Ve výjimečných případech, nebo pokud není zboží skladem, může být dodací lhůta i delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti vyrozuměn. Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu.

 

Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu). Při převzetí zboží je kupující povinen bezprostředně překontrolovat zásilku (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice). V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby.

 

Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená.

 

Způsoby dodání:

 

Doprava:

- PPL - více informací zde...PPL

- GLS - více informací zde...GLS

 

Osobní odběr:

- Centrální sklad

 

Více informací o výši ceny za dopravu zboží kurýrem najdete v sekci Doprava a platba

 

 

5. Platební podmínky

 

V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za sjednanou cenu dle platně uzavřené smlouvy. Pokud bude cena měněna, zákazník potvrdí, že změnu bere na vědomí a souhlasí s ní, a to stejným způsobem, jakým byl o této změně vyrozuměn.

 

Platební podmínka - základním způsobem provedení platby je platba v hotovosti při předání předmětu plnění, případně též možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. V případě, že zákazník zvolí platbu předem, prodávající vyčká s odesláním zboží až do splnění povinnosti zákazníka provést platbu. Provedením platby se rozumí připsání celé částky dle smlouvy na účet prodávajícího.

 

Všechny ceny za zboží jsou na webu uváděny včetně i bez DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.

 

Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.

 

Způsoby plateb:

-  platba dobírkou (platba v hotovosti či kartou při doručení zboží - hotovost přebírá od zákazníka přepravce)

-  platba POUZE v hotovosti při převzetí zboží v centrálním skladu v Kunicích

-  platba kartou online (platby pomocí platební brány) - omlouváme se, ale prozatím tímto způsobem platit nelze

-  platba bankovním převodem (platba na fakturu se splatností - pouze pro velkoobchodní odběratele při splnění podmínek)

 

Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list. Kupující může zboží nebo službu převzít zásadně až po jejich úplném uhrazení, pokud není dohodnuto jinak.

 

Pokud je zákazník osobou povinnou k dani, je povinen při objednávce, nejpozději však před samotným prodejem sdělit tuto skutečnost, včetně (pravdivých) údajů potřebných pro vystavení daňového dokladu s tím, že pokud takto neučiní, považuje jej prodejce automaticky za osobu nepovinnou k dani.

 

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím.

 

6. Ceny

 

Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Nabídka zboží vystaveného na www.fuski.cz (včetně akčního zboží, výprodeje a letákových akcí) platí do vyprodání zásob či ztráty schopnosti prodávajícího plnit, přičemž počet akčních kusů je v nabídce vždy uveden, případně po určenou dobu. Cena je platná v době objednání. Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

 

Na webu www.fuski.cz jsou uváděny ceny včetně i bez DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží se liší podle zvolené metody, poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.

 

Všechny ceny jsou smluvní. V e-shopu www.fuski.cz jsou vždy aktuální a platné ceny v české měně (Kč) .


Ceny uvedené u jednotlivých produktů jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se však netýká případných poplatků za balné, dopravné a doběrečné.

 

Kupující však bere na vědomí, že konečné ceny u produktů jsou uváděny po zaokrouhlení na celé koruny v souladu s příslušnými právními předpisy, ve specifických situacích tedy může v konečném součtu všech zakupovaných produktů dojít k nepatrné odchylce od takto uvedené kupní ceny, toto je dáno právě v důsledku zaokrouhlením na celé koruny. Podrobný rozpis kupní ceny, vč. haléřů, je vždy uveden v košíku kupujícího.

 

7. Smlouva

 

Kdy se nemůže smlouva uzavřít

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, a to zejména v případě, kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému. Prodávající v takovém případě kupujícího informuje o takové skutečnosti.
Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovémto postupu bude Kupující informován. Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout.

 

Uzavření smlouvy

Smlouvu může kupující uzavřít tak, že přijme návrh k uzavření smlouvy na webu www.fuski.cz tím, že požadované zboží vloží do košíku. Než kupující závazně potvrdí objednávku, má kupující právo měnit jak požadované plnění, dopravu i způsob úhrady, tedy zkontrolovat všechny údaje, které do objednávky vložil. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím po zvolení dopravy a způsobu úhrady a přijetím objednávky prodávajícím. Za případné chyby při přenosu dat nenese Prodávající žádnou odpovědnost. Uzavření smlouvy prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na kupujícím zadaný email.

 

Dodání předmětu koupě

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní a kupující se zavazuje, že věc převezme a řádně zaplatí kupní cenu. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, proto se kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny.

 

Porušení smlouvy

Právo na dodání nové věci má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na její náklady věc původně dodanou.

Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.

 

Záruka za jakost

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost.

 

8. Reklamace

Za zboží během dopravy zodpovídá přepravce. Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem, je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží a nekompletnost dodávky (rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím) je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad zboží a nekompletnost dodávky (rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím) nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány.

Při přebírání zásilky zkontrolujte její stav. Pokud je porušena ochranná páska, balení obsahuje trhliny, deformovaný roh, proražený karton nebo jiné znaky porušení, mohlo dojít také k poškození nebo ztrátě zboží. Pokud se tak stane, postačí pouze sdělit řidiči: přebírám, ale uveďte "výhradu". V tom případě je řidič je povinen výhradu uvést. Do skeneru se toto uvádí jako status "DORUČENO S VÝHRADOU" předání, nebo v případě papírového přepravního listu se toto uvede přímo názvem "VÝHRADA" společně s Vaším podpisem.

Pokud zjistíte poškození nebo ztrátu zboží, přepravní karton nelikvidujte, ale vyfoťte si ho, a to včetně adresního štítku, prasklin, protržení nebo viditelném zalepení páskou. Tyto fotografie budou nutné doložit k reklamaci a následné náhradě vzniklé škody u přepravce. Poté nám toto oznamte e-mailem společně s pořízenými fotografiemi.

Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.fuski.cz vada, může kupující uplatnit reklamaci. Reklamace zboží, kdy jsou účastníky závazkového právního vztahu 2 podnikatelé, se řídí na základě občanského zákoníku. Obecná úprava odpovědnosti za vady je obsažena v § 2099 – 2112.

Práva z vadného plnění

§ 2099

a) Věc je vadná, nemá-li vlastnosti stanovené v § 2095 a 2096. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.

b) Plyne-li z prohlášení prodávajícího nebo z dokladu o předání, že prodávající dodal menší množství věcí, nevztahují se na chybějící věci ustanovení o vadách.

Předmět koupě

§ 2095

Prodávající odevzdá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý.

§ 2096

Při určení jakosti nebo provedení podle smluveného vzorku nebo předlohy musí věc jakostí nebo provedením odpovídat vzorku nebo předloze. Liší-li se jakost nebo provedení určené ve smlouvě a vzorek nebo předloha, rozhoduje smlouva. Určí-li smlouva a vzorek jakost nebo provedení věci rozdílně, nikoli však rozporně, musí věc odpovídat smlouvě i vzorku nebo předloze.

 

Reklamace zboží

Pro rychlejší vyřízení může kupující o reklamaci předem informovat prodávajícího telefonicky, e-mailem, písemně či prostřednictvím svého obchodního zástupce. Kupující je povinen popsat závadu nebo popsat, jak se projevuje, případně vadu vyfotit. Reklamované zboží doručí kupující prodávajícímu na vlastní náklady (jinak než na dobírku, kterou prodávající nepřebírá), přičemž při zasílání je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Případně může kupující reklamaci předat svému obchodnímu zástupci, pokud ho má přiděleného. 

Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad (fakturu) a vyplněný reklamační protokol

 

!!! Zboží zaslané na reklamaci musí být čisté!!!

 

!!! Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních!!!

 

Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena adresa: Fuski BOMA s.r.o. - Reklamační oddělení, K Bytovkám 222, 251 63 Kunice, tel. kontakt.: +420 222 352 190 - pí Dvořáková, e-mail: boma@boma.cz.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

Prodávají bez zbytečných odkladů reklamaci vyřídí v co nejkratším termínu.

 

9. Bezpečnost a ochrana informací 

 

Pokud nakupujete jako velkoobchodní odběratel, požadujeme při registraci uvést následující údaje:

- název společnosti (obchodní firma)

- adresu pro fakturaci a dodání zboží 

- IČO, DIČ 

- telefonické spojení 

- elektronickou adresu (e-mail)

 

Nákupem v internetovém obchodě www.fuski.cz dále dáváte souhlas s přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu e-mailové adresy, za účelem rozesílání obchodních sdělení. Dále potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili a že s nimi souhlasíte.

 

Přihlášením k odběru novinek berete na vědomí, že můžete kdykoli bezplatně odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení. Odhlásit se z odběru novinek (obchodních sdělení) můžete provést sami, a to kliknutím na příslušný odkaz ve spodní části každého informačního emailu nebo nám napište email na: boma@boma.cz s žádostí o vyřazení.

 

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas s tím, že správce osobních údajů může osobní údaje předat třetím subjektům za účelem rozesílání obchodních sdělení. Těmito subjekty jsou výhradně poskytovatelé služeb rozesílky obchodních sdělení.

 

Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení, a to i prostřednictvím třetích stran).

 

Tento svůj souhlas může kupující kdykoli bezplatně odvolat (požádat o odstranění některých svých údajů, případně úplné odstranění všech svých údajů z databáze správce), a to na e-mailu: boma@boma.cz. Dále má kupující právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům, a to vše bezplatně na e-mailové adrese boma@boma.cz.

 

Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem Vaší identifikace jako kupujícího, k realizaci a provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.

 

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména, čísla účtu a adresy dodání) či speciálních marketingových akcí.

 

Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.

 

Jinak ze strany společnosti Fuski BOMA s.r.o. nedochází k prodávání či pronajímání osobních údajů ve prospěch třetí strany.

Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

 

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač tak, aby usnadnila poskytování služeb informační společnosti v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, jež používají. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

10. Provozní doba

 

Objednávky přes internetový obchod www.fuski.cz: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

V případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci prodejce nenese odpovědnost za nedodržení provozní doby.

Provozní doba centrály je uvedena na www.fuski.cz v sekci Kontakty.

 

11. Záruční podmínky

 

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem a příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží doklad o zakoupení.