🐏🐑🦙 Ve Fuski se vezeme na pořádné vlně 🦙🐑🐏
Váš košík je prázdný.

Reklamace zboží B2B

Reklamace bude brána v potaz pouze u zboží, které bylo pořízeno v zákonné lhůtě 24 měsíců.

 

Za zboží během dopravy zodpovídá přepravce. Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem, je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží a nekompletnost dodávky (rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím) je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad zboží a nekompletnost dodávky (rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím) nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány.

Při přebírání zásilky zkontrolujte její stav. Pokud je porušena ochranná páska, balení obsahuje trhliny, deformovaný roh, proražený karton nebo jiné znaky porušení, mohlo dojít také k poškození nebo ztrátě zboží. Pokud se tak stane, postačí pouze sdělit řidiči: přebírám, ale uveďte "výhradu". V tom případě je řidič je povinen výhradu uvést. Do skeneru se toto uvádí jako status "DORUČENO S VÝHRADOU" předání, nebo v případě papírového přepravního listu se toto uvede přímo názvem "VÝHRADA" společně s Vaším podpisem.

Pokud zjistíte poškození nebo ztrátu zboží, přepravní karton nelikvidujte, ale vyfoťte si ho, a to včetně adresního štítku, prasklin, protržení nebo viditelném zalepení páskou. Tyto fotografie budou nutné doložit k reklamaci a následné náhradě vzniklé škody u přepravce. Poté nám toto oznamte e-mailem společně s pořízenými fotografiemi.

Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.fuski.cz vada, může kupující uplatnit reklamaci. Reklamace zboží, kdy jsou účastníky závazkového právního vztahu 2 podnikatelé, se řídí na základě občanského zákoníku. Obecná úprava odpovědnosti za vady je obsažena v § 2099 – 2112.

 

Práva z vadného plnění

§ 2099

a) Věc je vadná, nemá-li vlastnosti stanovené v § 2095 a 2096. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.

b) Plyne-li z prohlášení prodávajícího nebo z dokladu o předání, že prodávající dodal menší množství věcí, nevztahují se na chybějící věci ustanovení o vadách.

Předmět koupě

§ 2095

Prodávající odevzdá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý.

§ 2096

Při určení jakosti nebo provedení podle smluveného vzorku nebo předlohy musí věc jakostí nebo provedením odpovídat vzorku nebo předloze. Liší-li se jakost nebo provedení určené ve smlouvě a vzorek nebo předloha, rozhoduje smlouva. Určí-li smlouva a vzorek jakost nebo provedení věci rozdílně, nikoli však rozporně, musí věc odpovídat smlouvě i vzorku nebo předloze.

 

Reklamace zboží

Pro rychlejší vyřízení může kupující o reklamaci předem informovat prodávajícího telefonicky, e-mailem, písemně či prostřednictvím svého obchodního zástupce. Kupující je povinen popsat závadu nebo popsat, jak se projevuje, případně vadu vyfotit. Reklamované zboží doručí kupující prodávajícímu na vlastní náklady (jinak než na dobírku, kterou prodávající nepřebírá), přičemž při zasílání je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Případně může kupující reklamaci předat svému obchodnímu zástupci, pokud ho má přiděleného. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad (fakturu) a vyplněný reklamační protokol

 

!!! Zboží zaslané na reklamaci musí být čisté!!!

 

!!! Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních!!!

 

Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena adresa: Fuski BOMA s.r.o. - Reklamační oddělení, K Bytovkám 222, 251 63 Kunice, tel. kontakt.: +420 222 352 190 - pí Dvořáková, e-mail: boma@boma.cz.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

Prodávají bez zbytečných odkladů reklamaci vyřídí v co nejkratším termínu.